Onderhoud en service van draagbare- en stationaire gasdetectiesystemen

7Solutions onderhoud/serviceHet leveren van service en de klant ontzorgen staan hoog in het vaandel bij 7Solutions B.V. Dit staat los van de hoogwaardige kwaliteit in gasdetectie apparatuur die wij u kunnen leveren. Onze techniekers ontzorgen u wat betreft; benodigde inspecties, onderhoud en reparaties zodat u erop kunt vertrouwen dat uw draagbare en/of stationaire gasdetectiesysteem altijd goed functioneert.

7Solutions B.V. beschikt over een eigen onderhoudsdienst op het hoofdkantoor in Capelle aan den IJssel. Deze ingerichte service-werkplaatsen zijn volledig uitgerust met de nieuwste technologie om ervoor te zorgen dat uw gasdetectiesysteem perfect onderhouden en/of gerepareerd kan worden. De werkzaamheden omvatten onder andere het instellen van meetversterkers en het functioneel testen van alle componenten in de alarmketen. Indien gewenst, kunnen wij de meetversterkers en regelaars ook opnieuw configureren zodat deze aan uw individuele vereisten voldoen.

Met onze nieuwste aanwinst is het mogelijk dat onze monteurs binnen de BeNeLux beschikbaar zijn op locatie. Een nieuwe kalibratiebus zorgt ervoor dat u, op locatie in de Benelux, geholpen kan worden met het kalibreren van uw gasdetectie apparatuur, als ook (preventief) onderhoud en reparaties aan al uw gasdetectieapparatuur.

Service Level Agreement

U heeft bij ons de mogelijkheid een Service Level Agreement af te sluiten bij uw gasdetectie apparatuur. Dit Service Level Agreement heeft betrekking op al het onderhoud van uw draagbare toestellen als ook uw vaste gasdetectiesystemen. Wij bieden u een standaard Service Level Agreement of een Service Level Agreement op maat. Er worden dan op voorhand afspraken gemaakt over de manier van onderhouden, de prijs en de frequentie van onderhouden. U kunt zelf aangeven wat voor u het beste uitkomt, wij stemmen het Service Level Agreement hier voor u op af.

SKS (7Solutions Kalibratie & Service)

Het standaard Service Level Agreement dat wij u bieden is genaamd SKS, oftewel 7Solutions Kalibratie & Service. SKS omvat al het (preventieve) onderhoud en kalibratie van uw gasdetectie instrument. De prijs die u voor SKS betaald wordt vastgesteld op de dag van aankoop en blijft de gehele levensduur van het toestel ongewijzigd (mits het toestel op vaste herkalibratie data periodiek naar ons voor onderhoud wordt opgestuurd), tevens brengen wij géén arbeidsloon in rekening. U ontvangt van ons elke 6 of 12 maanden (hangt af van het type apparaat en of u zelf de werking controleert met testgas) een kalibratie oproep met gratis advies voor herkalibratie. U hoeft dat niet zelf in de gaten te houden, dat doen wij voor u.

Naar uw voorkeur komt u bij ons langs op de service-afdeling, waar u in een relaxte omgeving, met de mogelijkheid tot ons Wifi-netwerk, kunt wachten onder het genot van een kop versgemalen koffie. U kunt er ook voor kiezen om het toestel naar ons op te sturen of komen wij langs bij u op locatie voor het onderhoud van uw gasdetectie apparaat. Wanneer u er voor kiest om het toestel naar ons op te sturen, moet u onder reguliere omstandigheden rekening houden met een doorlooptijd van drie werkdagen excl. transport tijd. De verzendkosten zijn franco huis binnen de Benelux. Verzenden aan ons doet u ook franco. Mocht u tijdens het onderhoud van uw gasdetectie toestel onverhoopt een instrument nodig hebben is dit bij ons geen enkel probleem. Wij beschikken over een breed scala leentoestellen, die u (mits voorradig) in het geval van onderhoud vaak kosteloos van ons kunt lenen.

Het opsturen van uw gasdetectie toestel doet u naar:

7Solutions B.V.
T.a.v. Technische Dienst
Hoofdweg 36A
2908 LC Capelle aan den IJssel

Service Level Agreement op maat

Voor klanten die specifieke eisen stellen aan het Service Level Agreement bieden wij het Service Level Agreement op maat. Wij onderhouden zowel vaste als draagbare gasdetectie apparaten. Of het nu voor kalibratie of alleen reparatie van uw instrumenten betreft, dat kunt u zelf bepalen. U kunt het volledige onderhoud van uw gasdetectie apparaat op uw specifieke wensen en eisen afstellen. Als voorbeeld een paar onderdelen die u met een Service Level Agreement op maat naar uw wensen kunt afstemmen:

  • Meer jarige overeenkomsten met vaste prijzen. En geen variabelen.
  • Keuze uit maandelijkse- of kwartaal facturen
  • Een rapportage van het door ons gepleegde onderhoud aan apparaten
  • Onderhoud op locatie met een route planning
  • Haal- en brengservice
  • Verlengen van de garantie
  • Een terugkoppeling naar de individuele gebruikers
  • Training m.b.t. het gebruik van de apparatuur
  • Verschillende niveaus in de communicatie
  • Service graad in de snelheid

Voor meer informatie over een Service Level Agreement op maat kunt u contact opnemen met één van onze product managers. Zij kunnen in overleg met u een Service Level Agreement op maat samenstellen dat perfect aansluit op de wensen en behoeften van u en uw onderneming.

Leveringsvoorwaarden

Onze algemene leveringsvoorwaarden van ons kunt u hier na lezen: Download de leveringsvoorwaarden 
Onze leveringsvoorwaarden zijn opgesteld door FHI, federatie van technologiebranches.

Back to top
Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information Ok